Retourneren met ontvangst van een waardebon binnen 14 dagen na aankoop.

Je ontvangt het bedrag van je retouren in de vorm van een digitale waardebon die je op bij ons kunt besteden en hebt daarbij recht op Gratis verzending van je nieuw te plaatsen bestelling.  De verzendkosten van de retour artikelen zijn wel voor eigen rekening. Vermeld aub bij de retourzending dat je geen geld retour wilt, maar een waardebon!

Retourneren op eigen kosten (je ontvangt je geld terug) binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending.

Wanneer je je geld terug wilt in plaats van een waardebon stuur je de artikelen op eigen kosten retour. Het bedrag van de retouren wordt teruggestort binnen 14 dagen nadat wij jouw retourzending hebben ontvangen.

Voorwaarden voor retourneren

Indien je een artikel wil retourneren, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

In alle andere gevallen kan je het artikel binnen 14 dagen retour zenden. Gebruik hiervoor de bijgevoegde factuur en vermeld daarbij de reden van retournering. Zonder de ingevulde factuur kunnen wij helaas geen retouren in ontvangst nemen. Het pakket kan retour gestuurd worden naar ons retour adres; Rembrandtkade 1, 2282 VT in Rijswijk.

Artikelen met een afprijzing van 50% of meer kunnen helaas niet meer geruild of geretourneerd worden.

Ruilen binnen 14 dagen na aankoop

Stoere Jongenskleding vindt het belangrijk om haar klanten goed te helpen. Daarom bieden we altijd de mogelijkheid om artikelen om te ruilen. Helaas is het niet mogelijk voor Stoere Jongenskleding om de kosten van de retourzending op zich te nemen. De omgeruilde artikelen verzenden wij uiteraard wel gratis voor je! Vermeld op de meegestuurde factuur duidelijk waarvoor het artikel omgeruild dient te worden. Het te ruilen artikel moet indien redelijkerwijs mogelijk nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden geretourneerd en wordt niet omgeruild indien het artikel gedragen en/of gewassen is! Het adres voor retouren is; Rembrandtkade 1, 2282 VT in Rijswijk.

Garantie

Stoere Jongenskleding biedt garantie op al haar kleding tot 14 dagen na aankoop. Binnen deze termijn kan door Stoere Jongenskleding beslist worden het artikel deels te vergoeden (afhankelijk van het aantal weken dat het artikel reeds in jouw bezit is). Na het verstrijken van deze termijn is vergoeding niet mogelijk.

Onderstaande zaken vallen niet onder de garantie:

- Beschadigingen door eigen gebruik
- Als de kleding niet meer in originele staat is
- Verkleuren of afgeven van kleding
- Naden die niet goed gestikt zijn
- Pillen op of aan de stof
- Ritsen

Herroepingsrecht

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@stoere-jongenskleding.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Download hier je formulier indien je gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht:

https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/voorbeeld-modelformulier-herroepingsrecht/

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stoere-jongenskleding.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

 

© 2013 - 2024 Stoere jongenskleding | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel