€ 0,00 Winkelwagen 0
Geen artikelen in winkelwagen.

Gastenboek

  • 21-07-2017 - Gisteren voor het eerst besteld. Ik woon in de buurt...  lees meer
  • 16-07-2017 - Als ik de was heb gedaan hangt er een groot...  lees meer
  • 14-07-2017 - Voor het eerst een bestelling gedaan (in 2 gedeelten waarvan...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

WEBWINKELKEURWIDGET

Q: Hoe valt jullie kleding?

A: Onze kleding valt ruim. Bij een dubbele maatvoering kan je er van uitgaan dat de kleding valt zoals de grootste van de dubbele maat. Een 110/116 valt dus als een 116 etc. Bij jeans kan je zeker twee maten kleiner nemen. Als je zoon bijvoorbeeld van bovenkleding maat 110/116 draagt kan hij bij ons de jeans aan in maat 98/104. Bij onze merkkleding (dus de kleding met een enkele maatvoering) valt de kleding wel op maat.

Q: Wat als ik toch twijfel aan de juiste maat?

A: Bij twijfel kan je een kledingstuk wat jouw zoon(s) nu goed zit nameten en aan ons doorgeven welke artikelen wij voor jou na moeten meten. Je kan dit per mail doen naar: stoerejongenskleding@outlook.com of via een PB op onze Facebookpagina.

Q: Kan de kleding retour gestuurd worden?

A; De kleding kan altijd binnen 14 dagen, en in originele staat, retour gezonden worden.

Q: Kan de kleding ook omgeruild worden voor bijvoorbeeld een andere maat?

A: Ja, dit kan altijd. Je kan dit aangeven op de retourbon of gewoon op de factuur die meegestuurd is.

Q: Hebben jullie ook een winkel die ik kan bezoeken?

A: Ja, wij hebben een showroom met magazijn. Je kan de kleding hier op komen halen of een afspraak maken om onze collectie te komen bekijken en eventueel laten doorpassen door je kids. Op woensdagmiddagen zijn wij geopend van 14.00-18.00 uur en alle andere dagen op afspraak.

Q: Hoe lang duurt het voordat ik de kleding in huis heb?

A: Als de bestelling voor 14.30 uur gedaan is, en de kleding is op voorraad, dan verzenden wij jouw pakket nog dezelfde dag. In het weekend worden geen pakketten verzonden.

Q: Als ik te laat ben met bestellen en een artikel is al uitverkocht, kan ik dit dan nog nabestellen?

A: Buiten onze vaste, seizoensgebonden collecties van merken waarbij wij al ruim een jaar van te voren in moeten kopen, hebben wij ook iedere week nieuwe artikelen in onze webshop. De doorloopsnelheid van deze artikelen is enorm hoog. Dit willen wij graag zo houden want zo kunnen wij onze klanten iedere week weer een nieuw assortiment aanbieden. In de meeste gevallen zijn populaire artikelen ook snel uitverkocht bij onze leverancier(s) en is nabestellen hierdoor geen optie. Zorg dus dat je op tijd bent met bestellen om teleurstelling te voorkomen!

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contat met ons op!